Продавець ТОВ "ХТС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2132 відгуків
Найнижчі ціни без мінімальної суми замовлення!

Шановні друзі! Дякуємо за звернення до нашої компанії. Ми обов'язково обробимо Ваше замовлення у робочий час. Бажаємо Вам всього найкращого.

+380 (67) 513-63-73
Марина - дрібний та великий опт
+380 (93) 300-20-26
Марина

Сервіс

Сервіс

Під час експлуатації нових або відремонтованих об'єктів існує необхідність застосування різних матеріалів для підтримання приміщення в хорошому стані.

Наприклад, меблі необхідно натирати поліроллю, стіни будівель зі складними умовами експлуатації, раз в рік фарбувати, проводити необхідний ремонт із-за погодних впливів на вуличні меблі і будівлі, щорічно ремонтувати огорожі від механічних пошкоджень.

Крім того необхідна регулярна прибирання.

А також виникає необхідність у додаткових послугах.

Например, примерно через год на новом фасаде появятся высолы (при условии, что он не был обработан гидрофобизатором). Поэтому будет нужна услуга очистки фасада от высолов и обработка гидрофобизатором, чтобы предотвратить дальнейшее высолообразование.

Очень часто гарантии, которые производитель строительных услуг дает заказчику на те, или иные виды работ и материалов, не выполняются.

 

Это связано с тем, что:

- эксплуатация объекта ведется без соблюдения режимов температур, влажности, давления, засорения, и пр., 50%

- не осуществляется уборка и чистка объекта, 30%

- не проводиться відстеження порушень цілісності конструкції, не проводиться дрібний ремонт, 15%

- роботи виконані неякісно, 5%

 

Для продовження терміну експлуатації об'єкта без необхідності проведення позачергового ремонту, потрібно:

- підтримувати зв'язок з замовником робіт,

- забезпечувати його всіма необхідними матеріалами для підтримання об'єкта в чистоті, в необхідному ремонті,

- давати рекомендації з оптимальної експлуатації об'єкта.

 

Після проведення робіт, замовник звертається до виробника послуг повторно протягом 1 року за причинами:

- пред'явлення рекламації щодо якості робіт, 10%

- замовлення засобів по догляду за об'єктом, матеріалів для дрібного ремонту, 50%

- замовлення інших видів робіт, 30%

- не звертаються протягом 1 року, 10%.

 

З цих 50% заявок на матеріали, лише половина виробників послуг можуть поставити замовнику необхідні матеріали, інші просто рекомендують, де можна їх придбати.

Зверніть увагу, що для придбання даних матеріалів відбувається на постійній основі, регулярно. За роки роботи у виробника послуг накопичується значна база замовників. Відмовляючи в постачання їм необхідних матеріалів, ви втрачаєте стабільний дохід.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner