Продавець ТОВ "ХТС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2135 відгуків
Найнижчі ціни без мінімальної суми замовлення!

Шановні друзі! Дякуємо за звернення до нашої компанії. Ми обов'язково обробимо Ваше замовлення у робочий час. Бажаємо Вам всього найкращого.

+380 (67) 513-63-73
Марина - дрібний та великий опт
+380 (93) 300-20-26
Марина

Дешева упаковка. Міф чи реальність?

Дешева упаковка. Міф чи реальність?

Відмінна тенденція останнього часу – прагнення максимально знизити вартість продукції. Все більше обсяг продажів йде через мережевих рітейлерів (Епіцентр тощо). Все більш жорсткі умови пред'являються до термінів постачання, якістю і ціною продукції. За статистикою упаковка товару становить від 10 % до 70% від вартості продукції, та економія на упаковці товару здатна принести істотні результати.

З чого складається поняття «дешева упаковка товару»? Якщо з-за низьких розцінок ваш пакувальник підвів Вас за термінами і Ви оштрафовані рітейлером на тисячу євро, це точно не дешева упаковка товару. Або, наприклад, Клієнт робить промоакцію. До двох флаконам прикріплюється маленький пухирець. Все це запихивается назад в той же гофрокороб і «Нова Лінія» повертає товар з-за деформованих коробок. Економія на новому гофрокоробе не покриває і десятої частини збитку. Або, приміром, зошити для Метро упаковуються в дешеву термозбіжну плівку. Товар ніч стоїть перед воротами «МЕТРО». Ранок при прийманні виявляється що плівка лахміттям сходить з зошитів, тому що не володіє морозостійкістю. При упаковці пральних порошків на палеті з-за змін кількості коробок у груповій упаковці товару змінюється схема укладання. Зовні здається, що товар на палеті розташований цілком стійко. Однак при транспортуванні шари упаковок зсуваються, упаковка товару деформується і машину з товаром можна відправляти назад на переупаковку. А якщо наклеєних на етикетках не читається штрих-код, товар треба все заново перемарковувати, в той час як постачання треба було зробити вчора?

А тепер давайте розвіємо кілька питань:

№1 . У переговорах з пакувальної фірмою треба, спираючись на гучне ім'я, великі обсяги та «вміння переговорів», опустити ціну на гранично низький рівень. Це незмінно призводить до погіршення якості пакувальних матеріалів, якості самої упаковки товару. Звичайно розумний торг доречний, але замовнику необхідно пам'ятати що це неминуче відіб'ється на якості і іноді терміни виконання робіт . Ціна для фасування вашого товару повинна бути розумно прийнятною для вас. Не низькою (позначиться на якості) і не завищеною (товар буде не рентабельним для вас)

№2. Треба розбити обсяг на 2-3 пакувальні компанії та постійно шукати нових партнерів. По-перше, зменшуючи обсяг, клієнт втрачає привабливість для пакувальника. По-друге, потрібно від 2 годин до місяця, щоб розробити найбільш економічну технологію упаковки товару. А якщо процес трудомісткий і складається в основному з ручної праці, малий обсяг не окупить витрат на оптимізацію пакувального процесу.

№3. Дешевше розробити дизайн і технологію упаковки товару в одному місці (може навіть самостійно), замовити пакувальні матеріали в іншому, а упакувати товар у третьому місці. Було б чудово закрити всі ці питання в одному місці . Але з досвіду скажу вам що це практично нереально . Ціна за таку комплексну послугу буде максимально високою для вас . Коли ви замовляєте тару і пакувальні матеріали обов'язково узгодьте це з компанією, що надає вам послуги розфасовки .

№4. У регіонах упаковка дешевше. У регіонах дешевше тільки робоча сила. Але професіоналізм, відповідне обладнання та висока якість там явище не часте. Якщо це помножити на транспортні витрати і утрудненість оперативного контролю, то кінцева ціна може виявитися набагато вище.

№5. Дешева тара і матеріали зроблять дешевої упаковку в цілому. Чудес не буває. По-перше, низька ціна може бути обумовлена низькою якістю. Був випадок, коли клієнт, не розбираючись в якості плівки, купив плівку тонше, ніж було потрібно для забезпечення міцності упаковки. Велика частина упакованої продукції пішла в шлюб з-за того, що клієнта не влаштувало якість упаковки і плівку довелося закупити ще раз. Проста консультація з нами могла б запобігти цю проблему. По-друге, упаковка товару повинна бути технологічною, тобто сам процес упаковки виробу не повинен бути трудомістким.

  • Отже, підіб'ємо підсумки. Дешева упаковка – це:
  • Упаковка з матеріалів, які забезпечать цілісність упаковки протягом всього шляху товару до кінцевого споживача.
  • Технологічна упаковка полегшує сам процес упаковки, максимально знижуючи його трудомісткість, а отже і вартість.
  • Оперативна упаковка не дає зависнути товару на стадії упаковки і принести додаткові складські витрати, а також знижує ризик зриву поставки.
  • Для зниження ризиків звертайтеся в пакувальні фірми, які мають досвід саме в тому вигляді упаковці, яку Ви збираєтеся використовувати.
  • Ваша участь протягом усього процесу упаковки від вибору дизайну до контролю за якістю виконання. Вибирайте відкритих для співпраці пакувальників, щоб знизити витрати на кожному етапі процесу упаковки.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner