Етикетка. Якою вона повинна бути?

У пострадянському просторі все регулювалося ГОСТами. Здавалося все підпорядковано цим бездушним, часом позбавленим всякого здорового глузду, а часто і явно суперечить логіці стандартам 30-х років минулого сторіччя. Впав залізна завіса, роки застою змінилися перебудовою і отримали прискорення співгромадяни, ще вчора не що відали що таке прибуток, кинулися в бізнес. Сірі будні змінилися кольоровий реальністю. Кожен хотів представити себе і свій товар якомога яскравіше. Але не це відрізняє цивілізовану людину від папуаса. Останнього, до речі привертають саме яскраві, блискучі предмети. На сьогоднішній день припинили свою дію Дсту. Кожен сам визначає, як і що поміщати на етикетці. Ось кілька порад початківцям:
- Визначтеся з позиціонуванням Вашого товару на ринку. Тоді Ви з великим успіхом зможете розробити маркетингову стратегію та визначити своїх конкурентів. Пам'ятайте: етикетка рекламує Ваш товар.
- Ретельно вивчіть своїх конкурентів.
- По-перше, етикетки великих зарубіжних компаній. Вони дадуть Вам уявлення про стилі Вашої майбутньої етикетки. Безглуздо виглядає кольорова плівка на ручному будівельному інструменті, позиционируемом, як професійний.
- По-друге, етикетки вітчизняних конкурентів. Провівши порівняння з іноземними зразками, Ви побачите недоліки, які зможете врахувати у своїй етикетці.
- Особливо зверніть увагу на маркування товару. Вона повинна бути легко читається і зрозумілою з відстані 1-2 метри. Тобто, не беручи в руки товар, покупець зможе легко зрозуміти: що йому пропонують.
- Візьміть в руки фломастери, олівці або фарби зобразіть схематично свою ідею. Не соромтеся показати це в будь-якій друкарні дизайнеру. Його ідея з нуля буде напевно гірше і набагато дорожче. Беріть участь у дизайнерському процесі разом з ним. Кінцевий результат попросіть вивести в реальному масштабі на кольоровому струменевому принтері. Зробіть 3 - 4, а то і 10 варіантів етикетки. Помістіть їх на макет упаковки з товаром. Подивіться: гармоніює етикетка з товаром.
- Попросіть Ваших друзів і знайомих одразу визначити найменування, розмір, область застосування або будь-яку іншу інформацію, важливу з точки зору покупця даного товару. Пам'ятайте, що покупець не стане довго вдивлятися в пошуках саме Вашого товару.
- Не економте на етикетці. Є стійке оману, що ціна є вирішальним чинником при виборі товару. Зовнішній вигляд етикетки набагато більше впливає на перевагу покупця. Так, в однієї фірми, що спеціалізується на торгівлі кріпленням, обсяги продажу зросли у 3 рази протягом 1 місяця, у результаті зміни чорно-білої папірці на 3-х кольорову етикетку. Ніщо так не підриває ставлення покупця до товару, як неякісна етикетка.
- Постарайтеся обійтися без іноземних слів. Будьте самим собою. На сьогоднішній день іноземні слова англійською мовою, розміщені на вітчизняній етикетці викликають більше підозр, ніж довіри і вважаються поганим тоном.
Якщо Ви не полінуйтеся і зробіть все ретельно, то, витративши мінімум коштів і часу, Ви отримаєте хорошу рекламу і вагому перевагу перед конкурентами. Пам'ятайте, що через рік, коли Ви побачите свої помилки, допущені при проектуванні етикетки, Вам буде набагато складніше переробити етикетку. Так як вона вже буде частиною Вашого бізнесу. А ще важче буде привчити споживача до нового виду Вашої етикетки. Так що дешевше зробити все відразу. Экпериментируйте! Не бійтеся помилитися. Не помиляється той, хто нічого не робить. Успіху Вам!
- Види фасуванняУ статті розповідається про розфасовки та її види. Стаття буде корисна починаючим підприємцям.Види фасування